Net als Zack en Cody - Reisverslag uit Chengdu, China van Sien-Mee Hazendonk - WaarBenJij.nu Net als Zack en Cody - Reisverslag uit Chengdu, China van Sien-Mee Hazendonk - WaarBenJij.nu

Net als Zack en Cody

Door: nicolette

Blijf op de hoogte en volg Sien-Mee

14 Juli 2011 | China, Chengdu

Vanmorgen uitgeslapen en voor vertrek naar Chengdu naar de supersupersuper markt ! om inkopen te doen voor de lunch. Van computer tot fruit en.....levende kikkers (voor de billen)en schildpadden. wij keken onze ogen uit.
Op naar het vliegveld, helaas een uur vertraging. wij wisten dat we naar een hotel met zwembad gingen we keken wederom onze ogen uit, we doen eigenlijk niet anders dan dat, het bleek een zeer luxe hotel ,26 etages met buitenbad op de 3e, liftboys enz.
het lijkt hier wel het hotel van Zack en Cody ! riep Job (favoriete t.v. serie van de kinderen in een luxehotel )
we hebbben hier een grote familiekamer met 2 slaapkamers, een zitkamer en een eigen serre met uitzicht midden in het centrum tussen de bewegende bilboards. Eerst lekkker gezwommen tussen de wolkenkrabbers. In de avond gegeten in een vegetarisch, boedhistisch restaurant, we moesten even zoeken maar met hulp van een meisje uiteindelijk gevonden. Superheerlijk gegeten voor 17 euro met zijn allen.

Allen dank voor jullie reacties.

Morgen gaan we naar de grote Boedha. Sien-Mee ziet er al lang naar uit.

• 14 Juli 2011 - 16:09

Annemarie:

Hai Job en Sien Mee
    Maaike kijkt ook wel eens naar Zack en Cody. En ik dan ook. Hadden jullie echt zo'n grote gezinskamer? En is het personeel net zo knetter?
    Ben benieuwd naar de volgende verhalen en foto's.

gr annemarie namens de rest vd familie

• 14 Juli 2011 - 17:37

Bernadette:

Jullie bedankt voor de leuke verslagen! Heerlijk te weten dat alles meer dan goed gaat en dat jullie zo genieten van alles. Vooral het mooie hotel lijkt me helemaal geweldig om een poosje te verblijven! Nou, houden zo en doe voorzichtig hé? liefs en kus voor iedereen

• 14 Juli 2011 - 18:55

Viervanwezel:

Heerlijk zo'n grote familiekamer met alles erop en eraan. Toch heerlijk als je je wat kan bewegen in zo'n hotel en dan lekker zwemmen is ook fijn. Leuk dat we mee mogen lezen.
    Groetjes,
    Jolanda, mama van een Nanjinger en een Nanchanger.

• 14 Juli 2011 - 21:39

Lidwien En De Rest:

Hoi allemaal,
    Wat hebben jullie al veel beleefd zeg! Leuk om alles zo te volgen, ben benieuwd naar het volgende avontuur!
    Veel plezier nog!

• 15 Juli 2011 - 16:56

Opa En Oma Venlo:

wij hebben prachtige foto"s gezien,sien-mee wat zul je genieten hé! van zoveel bijzondere dingen.en job was dat miss china bijna net zo mooi als sien-mee ,heel veel kusjes
    opa en oma.

• 15 Juli 2011 - 17:33

Juf Anne:

Lieve Sien-Mee!

Wat maak jij een leuke dingen mee! :o
    Super om die verhalen te lezen en de foto's te zien. :)

Heel erg veel plezier met zijn allen!

Liefs van juf Anne :)

• 16 Juli 2011 - 17:11

Bernadette:

Hallo alle 4, alles goed en nog steeds volop aan het genieten? Hier is het net herfst, compleet met storm en regen en dat blijft zo de komende dagen. Zijn jullie al vertrokken van Chengdu? Hoe was de grote Boedha? Laat gauw weer wat horen! We genieten van de verslagen en van de foto's! kusjes

• 17 Juli 2011 - 07:10

Hetty:

Wat maken jullie allemaal mee zeg!
    Gewoon in een heel andere wereld terecht gekomen.Gr.Hetty

• 17 Juli 2011 - 07:19

Nelleke:

Hoi familie

Wij zijn net terug van de werledgymnaestrada in Lausanne en zien nu jullie webbloq.

Wat heerlijk om weer verhalen te horen vanuit China. Geniet van deze bijzondere reia en we zullen jullie nu blijven volgen.

Liefs Wichard, Nelleke, Ismay en Caitlin

• 17 Juli 2011 - 14:06

Anne-Marie:

Lieve Allemaal,
    -Het is erg leuk om de reisverslagen te lezen en de foto's te zien.lijkt Job echt op Harry Potter? Morgen gaan we naar het laatste deel in 3d, ik zal goed opletten.Als ik het goed begrepen heb van Sien-Mee zijn jullie nu in de buurt van het kinderhuis en hopen we daar van wat te horen.Nog een fijne reis.Liefs Anne- Marie en de aanhang.