alles is ingepakt - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Sien-Mee Hazendonk - WaarBenJij.nu alles is ingepakt - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Sien-Mee Hazendonk - WaarBenJij.nu

alles is ingepakt

Door: niek

Blijf op de hoogte en volg Sien-Mee

06 Juli 2011 | Nederland, Culemborg

Alles is ingepakt, we zijn klaar voor de start. De kinderen liggen lekker te slapen maar zijn de laastte dagen al aardig gespannen en opgewonden aan het raken, wij overigens ook. Gelukkig zit nu alles in de koffers en rugzakken.
Het konijn woont nu even bij pa en ma Michels, die hebben we gisteren verhuisd. Sien-Mee heeft opa goed geinstrueerd en vanavond nog gevraagd of er wel voldoende gespeeld en gevoerd werd. Vanavond nog geskypt met de grootouders zodat we ook zeker weten dat iedereen het kunstje beheerst (en dat is ondertussen zo). Vanuit de mensen van Pangea nog info gekregen en nog de laatste onduidelijkheden opgehelderd, een goede zaak en gaat gelukkig rimpelloos. Goed was het om van hen te horen dat we het kindertehuis bezoeken en een van de mogelijke verzorgsters van Sien-Mee getraceerd is. Sien-Mee was er natuurlijk erg blij mee.
De koffers zien er overzichtelijk uit en staan nu op ons te wachten. Het is hopen dat de kids ons een normale nacht laten slapen en niet al vroeg staan te trappelen van ongeduld.
Ik ga nog proberen wat fotos op de weblog te laden en dan naar bed.....

• 06 Juli 2011 - 21:12

Jane:

Lieve Sien-Mee,
    Nu gaan jullie echt heel gauw vertrekken, Spannend hoor!
    Ik wens je een goede vlucht en een hele fijne vakantie toe. We gaan jullie uiteraard uitgebreid volgend. Leuk hoor om dat zo te kunnen mee volgen via de pc.
    liefs en de groetjes van ons allen.

• 06 Juli 2011 - 21:30

Boris En Familie:

Lieve allemaal!!
    Een goede reis toegewenst. Wij houden de website voor jullie verhalen in de gaten!
    lieve groeten uit Houten

• 07 Juli 2011 - 21:33

R.michels:

even pech met wachten.wat een leuke foto,szijn benieuwd naar morgen.

liefs,ook van Lion.het gaat goed hoor.

• 08 Juli 2011 - 10:18

Boris Van School:

Hallo Sie-mee,

Vind je het spannend om naar China te gaan? Ga je ook naar je oude kindertehuis toe?

Goede reis nog en groetjes aan je moeder!

Boris