OP naar China - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Sien-Mee Hazendonk - WaarBenJij.nu OP naar China - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Sien-Mee Hazendonk - WaarBenJij.nu

OP naar China

Door: Sien-mee lu

Blijf op de hoogte en volg Sien-Mee

29 Juni 2011 | Nederland, Culemborg

Ik vind het spannend dat ik naar China ga en ook dat ik naar Nanjing en ook dat ik het kindertehuis ga bezoeken en bekijken, en ook de kinderen die daar wonen. Ook dat ik de juffen kan zien. Het is leuk om naar het grote zwembad te gaan van de Olympische Spelen.en Ook dat ik in het vliegtuig ga slapen

Kusjes Sien-Mee

Ik vind het leuk dat jullie mijn weblog lezen en er berichtjes inschrijven

  • 29 Juni 2011 - 21:22

    Bernadette:

    Hoi meiske, het is echt allemaal spannend en leuk hé? Nanjing, maar natuurlijk ook het zwemmen (met glijbanen?). Je kunt vast ook best lekker slapen in het vliegtuig en Job ook. Moet ook wel hoor, het is een lange reis. Nou, we lezen het straks allemaal vast in je reisverslagen.
    kusje terug, ik hou van je!

  • 01 Juli 2011 - 21:57

    Oma En Opa Michels:

    hoi lieverd

    wij vinden het ook heel spannend .wat leuk,zo,n eigen weblog.wij leren gelijk wat van China.en zijn heel benieuwd
    naar jouw avonturen.

    kus oma en opa michels

  • 02 Juli 2011 - 07:13

    Job:

    we vinden het allemaal echt superspannend omdat je niemand kan verstaan maar hebben er ook zin in

  • 02 Juli 2011 - 15:02

    Aly En Lin Tang:

    Wat spannend Sien-Mee dat je naar het kindertehuis gaat. Wil je daar veel foto's maken? Zoals je weet komt Lin Tang daar ook vandaan. We gaan nog een fotoboekje maken over haar leven hier. Wil je dat meenemen?
    We wensen jullie een hele fijne reis toe.

  • 02 Juli 2011 - 19:47

    Opa Michels:

    hoi job

    wat zou veel te vertellen hebben als je terug bent ik kan je vliegtuig een stukje volgen op decomputer

  • 03 Juli 2011 - 10:06

    Boris En Familie:

    Beste Sien-Mee,
    Vliegen is leuk! maar zo lang als jij gaat vliegen heb ik nog niet gedaan. Boris
    Op vakantie vind ik het altijd leuk om mensen te leren kennen die in het land wonen. Veel plezier en maak maar veel nieuwe vrienden! Laura
    Wij zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen en foto's straks! Marianne & Edwin

  • 03 Juli 2011 - 12:33

    Bernadette:

    Nog maar een paar nachtjes slapen hé, dan gaan jullie beginnen aan een hele lange reis. Wel meteen wat laten horen als jullie aangekomen zijn hé?
    kusje

  • 05 Juli 2011 - 08:44

    Familie Smale:

    Hoi Sien-Mee.
    Leuk dat je zo'n verre reis gaat maken!
    We gaan je volgen, heel
    veel plezier!
    Groetjes van ons allemaal.

  • 05 Juli 2011 - 13:45

    PANGEA Travel:

    Hallo Sien-Mee,

    wij wensen je alvast en hele mooie en bijzondere reis toe!

    Karin namen het hele team van PANGEA Travel

  • 06 Juli 2011 - 16:54

    Bernadette:

    Hey Job en Sien Mee (en papa en mama), eindelijk is het zover hé: nog 1 nachtje in Nederland.
    Heel veel plezier daar in het verre China, geniet ervan en laat gauw wat horen!

  • 06 Juli 2011 - 18:49

    Michiel:

    Sien_Mee, Job, Niek en Nicolette,
    We wensen jullie een hele goede reis en we vinden het erg leuk dat jullie dat ons op deze manier laten mee beleven.

    Michiel en Marli

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Culemborg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

laatste dag in Shanghai

27 Juli 2011

En dan Sjanghai

26 Juli 2011

Van Suzhou naar Shangai

25 Juli 2011

tuinenstad Suzhou

24 Juli 2011

Het kindertehuis van Nanjing
Sien-Mee

mijn rootsreis naar Nanjing

Actief sinds 26 Juni 2011
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 69178

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2019 - 11 Juli 2019

Sanmen door Zuid-China

07 Juli 2011 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: