op de muur - Reisverslag uit Beijing, China van Sien-Mee Hazendonk - WaarBenJij.nu op de muur - Reisverslag uit Beijing, China van Sien-Mee Hazendonk - WaarBenJij.nu

op de muur

Door: sien-mee

Blijf op de hoogte en volg Sien-Mee

10 Juli 2011 | China, Beijing

we gingen thuis uit het hotel weg met een busje naar de muur van china en daar op een stoeltjeslift omhoog en later omlaag met een bobslee. Op de muur konden we ver lopen en hebben we veel fotos gemaakt, het was warm en de mensen stonden soms met hun hemd omhoog. Bij de lunch was het eten heel lekkere chinees en ik heb wel 8 kommen rijst op, maar dan wel kleintjes. ook was er kip.

• 10 Juli 2011 - 15:54

Aly En Lin Tang:

Dag allemaal,
    we hebben het fotoboekje voor het kindertehuis over Lin Tang opgestuurd naar jullie hotel in Nanjing. Er zit ook nog een briefje in voor jullie, dus envelop gewoon openmaken. We hopen dat het allemaal goed gaat en het er op tijd is. Ook wel heel spannend hoe jij het kindertehuis zult vinden Sien-Mee. Lin Tang vond de verzorgsters heel lief en de baby's schattig. Benieuwd hoe jij het ervaart.

• 10 Juli 2011 - 20:39

Boris En Familie:

Lieve familie!
    Wat een geweldige avonturen zijn jullie aan het beleven zeg!! Wij wensen jullie heel veel plezier voor de komende dagen en kijken uit naar jullie volgende berichtje!
    lieve groeten uit Houten,
    Boris & Laura
    Marianne & Edwin

• 10 Juli 2011 - 20:57

Oma En Opa Michels:

hoi sien-mee

je hebt vandaag weer een avontuur beleefd.,dat zul je je altijd herinneren.zijn benieuwd hoe dat gaat met een bobslee.ook het skypen was leuk

gr.oetjes en tot morgen [knuffel vav lion]

• 11 Juli 2011 - 15:26

Jane, Sven En Wessel:

Sienmee en Job,

Leuk dat jullie zelf ook stukjes schrijven over wat jullie zien, doen en beleven!

JSW

Waar gaan jullie de komende dagen naar toe?

Sven

• 12 Juli 2011 - 17:14

Jane, Sven En Wessel:

Help! Al twee dagen geen woord uit China. Wat zou er gebeurd zijn? Jullie denken toch zeker niet dat jullie op vakantie zijn! Nieuws willen we horen!

• 13 Juli 2011 - 11:14

Jan Van Frank:

Hallo Allemaal,
    Heb jullie site toch gevonden (.nl moest .nu zijn, hahaha).
    Hoop dat jullie het goed naar de zin hebben, dat zal vast en zeker wel lukken! Zoveel te zien! Ook al bij het Vogelnest en de CCTV van Rem geweest?
    Gaat het ook goed met je nieuwe fotocamera, Niek?

Ik zal jullie ook bliijven volgen>